Kosten en garantie

De informatie op deze pagina geldt voor studenten die de Clicker hebben aangeschaft. Indien je in of na studiejaar 2015-2016 bent ingeschreven kun je de Clicker in bruikleen van de TU/e krijgen, zie daarvoor de pagina 'bruikleen overeenkomst'.

Garantie

Bij aankoop van een nieuwe clicker ontvang je drie jaar garantie.

Op moment dat je clicker defect is kun je terecht bij het Notebook Service Centrum. Dan ontvang je een vervangende clicker. Mocht het defect* onder de garantie vallen, dan zullen er geen kosten aan de reparatie verbonden zijn. Indien het defect niet onder de garantie valt zal, dan zullen de kosten in rekening worden gebracht.

*Val- en vochtschade zijn uitgesloten van garantie, dit wordt door de TU/e beoordeeld.

Studiestaken

Een student die zijn of haar studie op de TU/e staakt kan de clicker inleveren bij het Notebook Service Centrum. Het bedrag wat de clicker waard is wordt bepaald aan de hand van de resterende garantie. Hierin zijn vier situaties te onderscheiden:

  • Als een clicker binnen 1 kwartaal na uitgifte wordt geretourneerd, krijg je €50 terug.
  • Als een clicker voor het einde van het 1e studiejaar na uitgifte wordt geretourneerd, krijg je €40 terug.
  • Als een clicker voor het einde van het 2e studiejaar na uitgifte wordt geretourneerd, krijg je €20 terug.
  • Als een clicker na meer dan 2 studiejaren na uitgifte wordt geretourneerd, krijg je niets terug.

Education and Student Affairs (ESA) regelt de financiële afhandeling. Voor vragen hierover kun je dan ook hier terecht.